Właścicielem sklepu jest TRADE LUX SEBASTIAN KACZMARCZYK
ul. Korfantego 32
42-700 Lubliniec
NIP: 575-178-68-54
REGON: 241202850
EDG: Wpis pod numerem 4924 / Burmistrz Miasta Lublińca

PKO 11 1020 1664 0000 3902 0435 2498



AKTUALNY REGULAMIN (od 25.12.2014r.)


Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl

Informacje ogólne
1 Firma TRADE LUX zajmuje się wyłącznie sprzedażą internetową, w sklepie APOGEUM zamówienia przyjmowane sa online 24h/dobę. Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
2 Podany przez użytkownika adres e-mail jak i numer telefonu może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień oraz do organizowanych kampanii mailingowych
3 Na wszelkie pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku do 24h
4 Oferowane przez nas towary nowe, oryginalne, legalnie wprowadzone na teren PL
5 Ceny produktów na sklepie są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Do ceny produktu należy dodać koszt dostawy.
6 Koszt dostawy przesyłek ponadgabarytowych (suma 3 wymiarów > 270cm, lub waga powyżej 31kg) jest ustalany indywidualnie
7 Dokonywanie zakupów za pośrednictwem sklepu APOGEUM wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika
8 Po dokonaniu zakupu (wybraniu produktu, ilości, określeniu formy dostawy i zapłaty oraz dokonaniu płatności) klient otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia na adres mailowy określony przy jego składaniu
9 Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny)
10 Wszystkie nazwy handlowe towarów są znakami towarowymi lub nazwami zastrzeżonymi odpowiednich firm i zostały zamieszczone wyłącznie celem identyfikacji.

Wysyłka
1 Ceny kosztów dostawy widoczne są w zakładce "Dostawa" na głównej stronie sklepu oraz przy etapie składania zamówienia (przed finalizacją)
2 Jest możliwość odbioru osobistego towaru pod adresem firmy (prosimy o wcześniejszy kontakt tel.). Na miejscu brak możliwości zapłaty kartą - tylko gotówka! Prosimy o odliczoną kwotę, może być problem z wydaniem reszty
3 Realizujemy zamówienia na terenie całej Polski, koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie
4 Wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy InPost (paczkomaty) oraz firmy kurierskiej DPD są dostarczane do 2 dni od dnia wysyłki 
5 Wysyłamy towar za pobraniem lub po dokonaniu wpłaty na konto PKO 11 1020 1664 0000 3902 0435 2498, bądź firmy pośredniczącej (Przelewy24.pl)
6 Przy wypełnianiu formularza dostawy prosimy o podanie aktualnego numeru kontaktowego, pod którym kurier będzie mógł się skontaktować z klientem, którego nie zastał w domu podczas próby dostarczenia przesyłki.
7 Towar wysyłamy codziennie, od poniedziałku do piątku
8 Po nadaniu paczki wysyłamy stosowną informację na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia
9 Towar wysyłamy najczęściej do 24h od daty zaksięgowania pieniędzy na koncie, lub otrzymania informacji o wyborze wysyłki za pobraniem, w przypadkach skrajnych czas wysyłki wydłuża się do 3-5 dni roboczych o czym klient zostaje poinformowany mailowo
10 W przypadku braku produktu na stanie klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie

Zwroty produktów (odstąpienie od umowy)
1 Konsument posiada prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) w ciągu 14 dni od daty otrzymania zakupionego produktu, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Nie trzeba podawać powodu zwrotu
2 Towar musi być nieużywany, niezniszczony oraz kompletny, zdatny do odsprzedaży
3 Należy również dostarczyć nam (mailowo bądź listownie) podpisane odstąpienie od umowy. Przykładowe pismo można znaleźć pod adresem www.tradelux.pl/allegro/aukcje/rezygnacja.doc. Potwierdzamy mailowo fakt otrzymania pisma o odstąpieniu od umowy
4 Firma TRADE LUX zwraca koszt produktu + najniższy koszt dostawy obowiązujący w sklepie w momencie, w którym doszło do sprzedaży. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
5 W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili otrzymania zwróconego towaru
6 Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach transakcji w sklepie APOGEUM nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

Reklamacja (rękojmia/gwarancja)
1 Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta z tytułu wad fizycznych bądź prawnych - rękojmia
2 Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć konsumentowi produkt wolny od wad, w przeciwnym wypadku konsument może żądać obniżenia ceny produktu bądź odstąpić od umowy. Za wady fizyczne uznaje się niezdatność do użytkowania, do którego produkt miał być przeznaczony, posiada wady fabryczne, uszkodzenia powstałe z winy producenta bądź odbiega wyglądem i przeznaczeniem od produktu z opisu z aukcji, na której został zakupiony.
3 Sprzedawane produkty objęte są 2 letnią gwarancją - jest ona ważna z dowodem zakupu lub dowodem zawarcia transakcji (wydruki, maile, potwierdzenie przelewu). Kosmetyki posiadają datę zdatności do użycia bądź termin przydatności od otwarcia produktu.
4 Koszt zwrotu towaru pokrywa klient. Koszty związane z UZASADNIONĄ reklamacją pokrywa sprzedający (zwracamy koszty wysyłki)
5 Podczas odbioru przesyłki od przewoźnika kupujący ma obowiązek sprawdzić czy produkt nie jest uszkodzony (potłuczony, rozlany, pognieciony itp). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić przy kurierze protokół szkody (tylko na tej podstawie możemy rozpatrywać reklamacje paczki uszkodzonej w transporcie)
6 W przypadku reklamacji proszę kontaktować się z firmą TRADE LUX mailowo bądź listownie. Produkt wraz z opisem szkody/wad oraz okoliczności uzasadniających reklamację, prosimy odesłać wraz z produktem na adres firmy Trade Lux. W opisie proszę zawrzeć dane kontaktowe, datę oraz miejsce zawarcia umowy, wskazanie żądania reklamacyjnego.
7 Nie przyjmujemy paczek za pobraniem
8 Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu wpłynięcia zgłoszenia

Postanowienia końcowe
1 Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez firmę TRADE LUX Sebstian Kaczmarczyk danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta lub składaniu zamówienia w sklepie internetowym apogeum.com.pl. Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych może uniemożliwośc świadczenie usług oraz dokonywanie zakupów w sklepie.
2 Dane przetwarzane się przez firmę TRADE LUX Sebastian Kaczmarczyk ul. Korfantego 32 42-700 Lubliniec NIP 5751786854 wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej przez Burmistrza Miasta Lublińca pod numerem 4924
3 Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
4 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach lub Sądem powszechnym. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.




REGULAMIN DOTYCZĄCY TRANSAKCJI ZAWARTYCH PRZED 25.12.2014r.

Informacje ogólne

1 Firma TRADE LUX zajmuje się wyłącznie sprzedażą internetową, w sklepie APOGEUM zamówienia przyjmowane sa online 24h/dobę
Podany przez użytkownika adres e-mail jak i numer telefonu może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień
3 Na wszelkie pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 (nie odpowiadamy na sms-y)
4 Oferowane przez nas towary nowe, oryginalne, legalnie wprowadzone na teren PL 
5 Ceny na sklepie są cenami brutto, zawierają podatek VAT
6 Koszt dostawy przesyłek ponadgabarytowych (suma 3 wymiarów > 270cm, lub waga powyżej 31kg) jest
ustalany indywidualnie 
7 Dokonywanie zakupów za pośrednictwem sklepu APOGEUM wymaga akceptacji plików cookie przez
przeglądarkę użytkownika
 
8 Po dokonaniu zakupu (wybraniu produktu, ilości, określeniu formy dostawy i zapłaty oraz dokonaniu płatności)
klient otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia na adres mailowy określony przy jego składaniu
9 Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny) 
  
Wysyłka
1 Jest możliwość odbioru osobistego towaru pod adresem firmy (prosimy o wcześniejszy kontakt tel.). Na miejscu brak możliwości
zapłaty kartą - TYLKO gotówka! Prosimy o odliczoną kwotę, może być problem z wydaniem reszty
Realizujemy zamówienia na terenie całej Polski, koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie 
3 Wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy InPost oraz firmy kurierskiej DPD są dostarczane
do 2 dni od dnia wysyłki
4 Przesyłki pocztowe nie są ubezpieczone
5 Wysyłamy towar za pobraniem lub po dokonaniu wpłaty na konto (bezpośrednio nasze, bądź firmy pośredniczącej)
Przy wypełnianiu formularza dostawy prosimy o podanie aktualnego numeru kontaktowego, pod którym
kurier będzie mógł się skontaktować z klientem, którego nie zastał w domu podczas próby dostarczenia przesyłki.
7 Towar wysyłamy codziennie, od poniedziałku do piątku
8 Po nadaniu paczki wysyłamy stosowną informację na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia  
9 Towar wysyłamy najczęściej do 24h od daty zaksięgowania pieniędzy na koncie, lub otrzymania
informacji o wyborze wysyłki za pobraniem, w przypadkach skrajnych czas wysyłki wydłuża się do 3-5 dni roboczych
10 W przypadku braku produktu na stanie klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie 
 
 Zwroty
Kupujący posiada prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z 
ustawą
 z 2 marca 2000 roku „ O ochronie niektórych praw konsumentów” Dz.U.00.22.271 z późn. zmianami.
2 Towar musi być nieużywany, opakowanie musi być całe,niezniszczone oraz kompletne
3 Należy również wypełnić pismo, że odstępują Państwo od umowy kupna-sprzedaży 
potwierdzając to nr dowodu osobistego oraz swoim podpisem.
Przykładowe pismo można znaleźć pod adresem www.tradelux.pl/allegro/aukcje/rezygnacja.doc
4 Firma TRADE LUX zwraca tylko koszt  towaru,  koszt  wysyłki  (zwrotu) ponosi kupujący 
5 W przypadkach reklamacji bądź zwrotu w ramach ustawy konsumenckiej - nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 
6 W przypadku zwrotu towaru pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni roboczych od jego otrzymania

Reklamacja
1 Każda sprzedawany produkt objęty jest gwarancją
2 W przypadku reklamacji proszę kontaktować się z firmą TRADE LUX 
3 Gwarancja jest ważna z dowodem zakupu bądź dowodem zawarcja transakcji (maile, potwierdzenia przelewów)
4 Jeżeli towar który Państwo otrzymali jest uszkodzony (wady fabryczne,uszkodzenia powstałe z winy producenta)
mają Państwo możliwość jego zwrotu w ramach niezgodności produktu z umową
5 Koszt zwrotu towaru pokrywa sprzedawca  
6 Podczas odbioru przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy produkt nie jest uszkodzony. W przypadku
stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić przy kurierze protokół szkody (tylko na tej podstawie możemy
rozpatrywać reklamacje paczki uszkodzonej w transporcie)
7 Reklamacji nie podlegają przedmioty dodane gratis 

Postanowienia końcowe
1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
2 Wszystkie nazwy handlowe towarów są znakami towarowymi lub nazwami zastrzeżonymi odpowiednich firm i zostały zamieszczone wyłącznie celem identyfikacji. 

Apogeum